Bijeenkomsten
Het werkjaar loopt van 1 januari tot 31 december.
Uitzonderingen (vakanties, ..)  vind je terug in de agenda op de website.
Onze bijeenkomsten vinden plaats op donderdagavond vanaf 19u30 tot ongeveer 22u00 in het OC De Ballon Mansveldstraat 9  te 8400 Oostende.

We beginnen doorgaans met een korte uiteenzetting die een bepaald thema of een technisch onderwerp behandelt. Na een kleine pauze volgt meestal een projectie met werken van de leden en worden wekelijks foto’s van de leden ter evaluatie besproken.

In het maandelijks archief op de website zijn ook de voorbije evenementen en workshops van onze club te bekijken.

Lidgeld : 40,00 euro per jaar. De club is verzekerd via Breedbeeld.
(als men een lidkaart van Breedbeeld  wenst kan dit mits kleine bijbetaling bekomen worden)

Betaalgegevens
Fotoclub Ter Streep IBAN: BE70 9796 5196 8125
BIC: ARSPBE22XXX

Wedstrijden

In onze clubs zijn actueel geen wedstrijd liefhebbers lid maar indien u wenst aan wedstrijden deel te nemen, wordt u met plezier en enthousiasme door het bestuur bijgestaan.

Vrije initiatieven
Clubleden kunnen naar eigen interesse en tijd participeren in verschillende initiatieven die door  het bestuur, door henzelf of door andere leden worden voorgesteld. Nieuwe initiatieven van de leden zijn steeds welkom en kunnen steeds aan het bestuur doorgegeven worden of in clubverband worden voorgelegd.

Lokaal
OC De Ballon: Mansveldstraat 9 te 8400 Oostende,